iKentoo Backoffice

iKentoo Back-Office

De backoffice- beheerportal van iKentoo is uw one-stop-hub voor een gedetailleerd overzicht van uw zakelijke prestaties. Configureer uw kassasysteem, volg uw verkopen, beheer uw voorraad, houdt toezicht op uw personeel en nog veel, veel meer.

Franchises & Multisites

Beheer al uw vestigingen gemakkelijk.
Onze multi-site managementtools bieden u een geconsolideerd prestatieoverzicht voor een effectief overzicht over uw bedrijfslocaties. Synchroniseer uw menu over meerdere vestigingen, wijs verschillende gebruikers en rechten toe en beheer uw prijzen met een paar klikken.

 

Artikel Management

  • Artikel synchronisatie tussen vestigingen
  • Definieer item samenstelling
  • Recept management
  • Meerdere btw-tarieven
  • Verkoopprijs en marge
  • Kortingen per item
  • Variabele prijzen

Financiële rapporten

  • Realtime omzet gegevens
  • Verkoopstatistieken per kassa, artikel of transactie
  • Financiële rapporten: boekhouding, statistieken per variabele (verkoopperiode, kortingen, annuleringen, betalingsmethode, producten, medewerkers)
  • PDF-, XLS-exports worden automatisch per e-mail verzonden

Gebruikersbeheer

  • Gedetailleerde gebruikersrechten
  • Toegang en rechtenbeheer

Tijdklok

  • Houdt toezicht op de uren van uw medewerkers

Voorraadbeheer

  • Geïntegreerde en geautomatiseerde voorraadbeheer
  • Realtime zichtbaarheid van uw voorraad
  • Definieer de itemsamenstelling voor de marge
  • Berekeningen op basis van ingrediënten

Formules en sequenties

  • Programmeer complexe menuscenario's
  • Meerdere itemformules instellen met meerdere opties

CRM

  • Klantenbestand
  • Consumptie & transactie analyse
  • Klantenbestand importeren en exporteren
  • Beheer van loyaliteitskaarten